Saturday, 8 October 2011

BLOG PILIHAN ABANG BEN ASHAARI (sangat teruja)!! 8/10/91

Assalamualaikum korang!

     Hah cepatkan aku mengupdate belog harini..=) ,mana tak nya aku bukak je belog nak dgr radio ERA,tapi tah hati ni terdetik nak baca chat gossip aku tuh,nah!ini dia ceritanya! terkejut aku salah sorang bloger tu cakap camni "visit u dear.. tahniah jdi blog pilihan abg ben.." tengs to Dizzy=) kalau tak rasanya aku tak tau kot.






<3belog pilihan abg ben ashaari<3



     Rasanya aku ni agak bertuah kot,baru semalam aku mengupdate belog nih,sebab lama dah tak menaip ,sayakan malas menaip,hehehehe,kecik jer,huk..huk..malu lah,mengada dah la malas menaip tapi sebok nak belog-belog nih..huhuhuhu,alaaa saya budak baru belajar =) .Apa pon tengs sangat pada Abg Ben Ashaari sebab sudi pilih belog aku yang serba kekurangan nih=) and tengs jugak untuk korang yang dah terjah belog aku ni ,korang memang superb la!mmuuuaahh!
    

10 comments:

  1. heheh rasa macam mimpi =)
    ni yg rajin nk belog2 nih.

    ReplyDelete
  2. hehehe.. suka tgk cik sara... comel la...

    ReplyDelete
  3. hehehe ni nama nya terlebih comel la dear=)
    huk2

    ReplyDelete
  4. wah... hebat la.. bila ben saari nk terbaikan blog aku lak nie..hehehhee

    ReplyDelete
  5. EHEHEHEHEH,tunguuu!!akk slalu la g belog abg ben =)

    ReplyDelete
  6. tengs =) hehehe(rasa macam mimpi lgi)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...