Saturday 8 October 2011

Time nak nikah bakal husband dia meningal dunia..=(

Assalmualaikum korang..=(
    Mood sedih la,aku baru tengok cerita "stanza cinta"episod last..sedih giler time nak nikah tu irfan meningal dunia,Habis berbaldi-baldi air mata aku taw!.Aku terbayangkan kawan aku yang meningal dunia masa nak pergi kelas( arwah study lagi) ,masa tu aku sedih giler,sebab aku pernah suka pada dia,tapi aku pendam je,tak pernah pun berharap dia akan suka aku,yela sapa aku pada dia,hanya seorang perempuan yang ...well lelaki mesti nak yang cantik ,cun,right??.sebab tu la aku pendam aja,tapi tak sangka dia pergi dulu lebih awal...masa tu aku dapat berita dia kemalangan dan meningal dunia dari kawan baik aku yang ssatu tempat belajar dengan dia,pada awalnya aku tak percaya ,tapi ianya memang betul-betul sudah tiada didunia ni lagi..kenaapa kaw pergi cepat sangat..??jawapanya allah lebih sayangkan dia..semoga dia ditempatkan disisi orang-orang yang beriman..AL -FATIHAH,AMIN....

    Korang layanlah cerita stanza cinta episod last ni orite =)



Sedihkan...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...