Thursday 8 September 2011

BOLEHKE??aku tak pergi opis harini +_+

assalmualaikum (mak aihh alim yer aku ),selamat pagi korang!pagi ni aku malas giler nak pergi opis,xpe kan??selalu sangat hari jumaat aku malas nak pergi opis ,nak tau tak sebab ape?? jeng,jeng!!
sebab masa hari jumaat ni pendek ,macam suram pulak tu sungguh tak ada mood,dah tu dah nak hujung minggu kan,ehehhe paham2  je la.

Hah ,tadi baru je call BOS!(bos tu my abah je la) ,bos tanya kenapa tak ada kat opis??hehehe aku bagi alasan kat bos,sakit perut,hokhokhok,bos cakap ok,nanti petang pergi opis,huhu ingat dapat cuti terus ,kene jugak tu,hermmm terpaksalah pergi ,

Sebenarnya kan..kan..kan...,aku dah ada program ptg ni dgn cik limi tu (adik aku ,ci angah yang perasan cun tu.hehehee) ,nak g cuci rambut ,dan macam-macam lagi,kekekekke,yela esok aku akan terbang ke melaka!oyeahhh!! MELAKA I'M COMING!! ,OK nanti aku update pasal nak pergi melaka ni next post oke!

terima kasih sicantik sikacak membaca entry yang serba kekurangan ini =P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...