Tuesday 11 October 2011

Pengajaran bagi aku! Peringatan pada warga facebook ! WAJIB BACA !

Asalamualaikum korang!...


     Morning !wah bukan main ceria lagi pagi ni,hehehe mana tak nya aku happy sangat...sangat..sangat...sebab! my pesbok dah boleh login balek weh!.Ya allah rasanya hampa,sedih ,sampai aku demam ni pikirkan pesbok aku yang kena block tu =(.Macam aku usahakan untuk bukak balik pesbok tu,hantar email pada pesbok tu la!!gggrrrrrr !geram jugak la,sebab aku share maklumat pon,aku yang kena block,hamba allah mana tah yang g report kat mark zuckerberg ni!.
  
    Hurmmm,tapi ini sebenarnya dah jadi pengajaran pada aku weh,dah tak berani aku nak up vedio ,share ke hape- hape yang berkait ler dengan lucah ni,padahal tak lucah pon yang aku up tu,berulat weh tak kan ko nak lucah!. Aku tak boleh kehilangan pesbok tu, paham-paham je la aku ni bisnes kat pesbok tu,nanti nak menjawab dengan customer yang cari aku,dibuatnya diorang cakap aku menipu!sapa nak jawab??masa tu jugak aku buat pesbok baru guna nama yang sama Cik Sara II (kelik-kelik kalau nak add),dapatla jugak aku cari customer dari email,nasib baek jugak email tak kena block,kalau tak ,aku tak tau la nak buat apa lagi.sebenarnya ada beberapa sebab tertentu taw pesbok kita boleh kena block ,nak tau x??korang search kat Pak google ,korang rajin kan...
    Macam mana aku punya pesbok boleh lagin balik??semalam aku dapat email suruh tukar pasword aku pon follow je la,macam ni...



     Lepas aku follow terus boleh login ,ya allah masa tu aku menjerit-jerit macam baru jumpa emas je..Aku bersyukur sangat!!!!!!,janji dah lepasni tak nak up vedio or gambar yang bukan-bukan.hehehehe,ni jugak PERINGATAN untuk warga pesbok yang lain,orite...dah aku nak pergi mandi lepasni nak kena g opis,bos dah tanya bila nak g opis,tak baik-baik ke demamnya??aduhai....bos ni..xpe pergi kejap je,agak-agak bos keja jauh harini aku balik laa( amaran!jangan ikut peragai ni),,hehehe,bye-bye korang! assalamualaikum...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...